

Picasan käyttäminen oli hyvin helppoa esimerkiksi photoshoppiin verrattuna. Toki muokkausmahdollisuudet ovat paljon rajotetummat, mutta perusmuokkausta saa kuitenkin helposti tehtyä. Suuri etu on ohjelman ilmaisuus, kun ei koululle kuitenkaan voitaisi kaikille ostaa photoshoppeja käyttöön. Sopivassa tilanteessa voisin Picasaa hyvinkin käyttää oppilaiden kanssa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti